قوانین استفاده سامانه نوبت دهی فراویزیت :

کاربران درخواست کننده نوبت ( بیمار ) و کاربران ارایه دهنده نوبت ( پزشک ) نام دارند -

مسئولیت حفظ و نگهداری از نام کاربری و کلمه عبور به عهده کاربران می باشد -

نوبت عادی : به نوبت های گفته می شود که پزشک در لیست نوبت های خود جهت رزرو قرار داده است -

نوبت اورژانسی : به نوبت های گفته می شود که بیمار به دلیل شرایط خود نیاز فوری به تعیین وقت با پزشک دارد -

قوانین دریافت نوبت توسط بیمار

از آنجایی که بیماران در انتخاب پزشک و تاریخ و ساعت معاینه به صورت 100% آزاد و مختار هستند، لذا مسئولیت انتخاب اشتباه و یا عدم حضور در موعد مقرر به عهده بیمار می باشد -

با توجه به امکان دریافت نوبت برای دیگران ( پدر - مادر - خواهر - همسر و فرزندان ) همراه داشتن کارت شناسائی (دفترچه بیمه و یا موارد مشابه ) در مطب پزشک الزامی است -

واگذاری نوبت ها به افراد دیگر(به غیر از خانواده) امکان پذیر نمی باشد و اعتبار ندارد -

در صورتی که پزشک نوبتی را برای شما رزرو موقت کند، شما 4 ساعت فرصت دارید مبلغ ویزیت را(از طریق اپلیکیشن یا وب سایت) پرداخت و نوبت خود را قطعی نمایید در غیر این صورت نوبت شما باطل میگدد -

شماره پیگیری که برای بیماران ارسال می گردد جهت ارائه به منشی پزشک کافی بوده و نیازی به چاپ رسید نوبت نمی باشد -

بیماران می توانند با معرفی سامانه ویزوو به دوستان خود (از منوی معرفی به دوستان) از تخفیف کارمزد استفاده نمایند -

سامانه ویزوو بابت هر نوبت دریافتی از پزشک به جز مبلغ ویزیت، مبلغی به عنوان کارمزد استفاده از سامانه از بیماران دریافت می کند، که لیست قیمت در انتهای صفحه موجود می باشد -

قوانین استفاده توسط پزشک و منشی

حداقل مبلغ شارژ اعتبار برای استفاده از پنل پیامکی 50 هزار تومان می باشد -

شارژ پنل پیامکی پزشک به جهت اطلاع رسانی(کنسلی ها و جابجایی ها از سمت پزشک) به بیماران الزامی می باشد -

هزینه ارسال پیامک و تماس تلفن گویا برای نوبت های که از سمت پزشک کنسل و یا جابجا میگردد بعهده پزشک میباشد.(نرخ هزینه در اخر همین صفحه میباشد) -

با توجه به اینکه مدیریت مطب در فراویزیت بصورت داینامیک می باشد و پزشک می تواند در مواردی از قبیل(ساعات کاری مطب،مبلغ ویزیت ها،میانگین زمان نوبت ها،روز های تعطیلی مطب،فعال و غیر فعال سازی مطب و ...) سلیقه ی خود را اعمل نمایند لذا عواقب ناشی از ویرایش تنظیمات بدون آموزش و اطلاع ویزوو بعهده پزشک می باشد -

فعال و غیر فعال کردن مطب مشروط به نبودن نوبت در بازه تاریخ انتخابی میباشد لذا اگر پزشکی بخواهد مطب خود را غیر فعال کند می بایست ابتدا نوبت های آن بازه زمانی را جابجا یا لغو نماید -

کلیه نوبت های که در لیست نوبت های پزشک می باشد قطعی بوده لذا پزشک موظف است به بیمارانی که مبلغ ویزیت را پرداخت کرده اند خدمات معالجه را ارایه دهد -

در صورت اختصاص نوبت به بیماران و رزرو موقت توسط پزشک، بیمار 4 ساعت فرصت دارد مبلغ فوق را از طریق اپلیکیشن یا وب سایت پرداخت نماید و عدم اطلاع رسانی به بیمار بعهده پزشک می باشد -

با توجه به اینکه سامانه ویزوو محدودیتی برای پزشک به جهت ارایه چند نوبت در یک زمان در نظر نگرفته است لذا مسئولیت تعدد نوبت ها در یک زمان بعهده پزشک می باشد -

شرایط لغو و ابطال نوبت

در صورتی که نوبتی از طرف بیمار کنسل گردد بر اساس قوانین و شرایط لغو پزشک ( قبل از دریافت نوبت به بیمار نمایش داده می شود) مسترد می گردد و هزینه کارمز سامانه(تعرفه زیر) سوخت می گردد -

پزشک تنها می تواند نوبت های را کنسل نماید که مبلغ ویزیت آن بحساب پزشک واریز نشده باشد و در صورتیکه مبلغ آن بحساب پزشک واریز شده باشد ،پزشک فقط می تواند نوبت ها را جابجا کند -

کنسلی نوبت از سمت پزشک هیچ گونه جریمه ایی برای بیمار ندارد -

در صورت لغو نوبت توسط بیمار، فقط مبلغ ویزیت اعتبار بیمار مسترد می گردد (مشروط به شرایط لغو نوبت پزشک) و امکان دریافت نوبت برای همان کاربر البته از هر پزشکی که در سامانه ویزوو فعال است مقدور می باشد -